.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
ساخت بزرگ‌ترين ايستگاه سي‌جي‌اس مازندران

رئيس اداره گاز شهرستان قائمشهر از ساخت بزرگ‌ترين ايستگاه سي جي اس مازندران خبر داد.

داوود طالشي اظهار داشت: طراحي مجدد براي كل شبكه‌هاي گازرساني شهرستان قائمشهر با چشم انداز برنامه 1404 انجام مي‌شود.
وي با اشاره به راه‌اندازي ايستگاه 300 هزار در شوركاي جويبار گفت: اين ايستگاه بزرگ‌ترين ايستگاه سي‌جي‌اس منطقه و استان مازندران است كه مي‌تواند با ظرفيت بسيار بالايي، شهرهاي جويبار و كياكلا را زير پوشش قرار دهد.
رئيس اداره گاز قائمشهر بيان داشت: طراحي مجدد شبكه‌هاي گازرساني هر 15 تا20 سال با بررسي مصرف گاز مشتركان خانگي، تجاري و صنعتي با تغيير قطر لوله‌هاي گاز اجرا مي‌شود همچنين در صورت افزايش مصرف ايستگاه‌هايي دچار تغيير يا بر تعدادشان افزوده مي‌شود.
طالشي با بيان اينكه كار مطالعاتي اين طراحي به پايان رسيده عنوان كرد: مصرف گاز در قائمشهر نسبت به 15 سال پيش با توجه به روند افزايش جمعيت و ساخت و ساز شهري حدود 5/2 برابر شده است.
وي در ادامه از افزايش پنج ايستگاه گاز در كياكلا و قائمشهر خبر داد و خاطرنشان كرد: پشت راه آهن قائمشهر به علت تراكم مصرف نيازمند افزايش چنين ايستگاهي است.
اين مسئول كل مشتركان گاز شهرستان قائمشهر را 84 هزار و 626 اشتراك عنوان و يادآور شد: كل انشعاب نصب شده شهرستان قائمشهر60 هزار و 354 علمك بوده كه از اين ميزان 27 هزار و 150 انشعاب ويژه روستا و 33 هزار و 204 انشعاب نيز به شهرهاي شهرستان قائمشهر اختصاص دارد.
رئيس اداره گاز شهرستان قائمشهر، جويبار و سوادكوه از پيش‌بيني سه خط تغذيه گاز براي قائمشهر خبر داد و تصريح كرد: خط 16 اينچ ساري به قائمشهر، 24 اينچ جويبار به قائمشهر و 16 اينچي بهنمير كياكلا به قائمشهر و سوادكوه پيش‌بيني شده است. در سال گذشته هيچ‌گونه افت فشار گازي در قائمشهر رخ نداده است.
طالشي در پايان اذعان داشت: يك ‌هزار و 100 كيلومتر خطوط شبكه پرفشار 60 و 250 پوندي گاز در شهرستان قائمشهر وجود دارد./1290


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.098 seconds.